yigitalpinannesiii Arkadaşlar bebeğim 3.5 aylık dün r3gl oldum az az kanamam oluyor bu normal mi birde sanki sütüm azaldı bundan kaynaklimi
Mervemerveesk yigitalpinannesiii bilimsel bir açıklaması var mı bilmiyorum ama ben de azaldığını hissediyorum regl olunca