Hotic ya zaten 10 tane atak, sonra 2 yaş sendromu, sonra da ergenlik bunalımı değil miydi bu sıralama, 1 yaş sendromu da nerden çıktı şimdi delireceğim 🤪🥴🥴 hunimi takıp gezicem artık o nasıl bişeymiş, 9 buçuk aylığız biz ağzına ne tıkıştırsam eliyle çıkarıp inceleyip yere atıyor. İyi al kendin ye diyorum yine yere atıyor bi de arkasından bakıyor nereye gitti diye 😂 kim olursa olsun ben ortamdan gidiyorsan arkamdan ağlar, zaten gündür tek başına bırakmanın imkanı yok daha kucağımdan yere oturttuğum an başlıyor ağlamaya 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ ne ev işi ne yemek yapabiliyorum, hatta ne de yemek yiyebiliyorum uyumasını bekliyorum 🤪🤪