İyi akşamlar kızlar . Ben daha 1 aylık anneyim . Emzirirken garip garip kaınıyor yüzüm . İşin tuhafı emme bitince sanki hiç kaşınan benim yüzüm değilmiş gibi sakinleliyor. Bazen saçım ve kulağım da kaşınıyor. Bu arada yüzümde bir tek sivilce , leke dahi yok . Anlamadım gitti. Var mı benim gibi olan. Bir çözüm yolu olan ?