Kızım üç aylık oldu bugün doktor kontrolümüz vardı. Biz de sürekli kusma problemi yaşıyoruz, fışkırarak kusmadığı sürece ona kusma demiyoruz dedi doktorumuz. Emzirmenin yarısında gaz çıkarıp emzirmeye devam edin, sonrasında eğimli olacak şekilde yatırın diye ekledi.