Kızlar 13 günlük bebeğim sağ gögüsümü hiç tutmadı solu emdi oda çok çatladı yara oldu şuan kremler kullanıyorum sütümü sağıp biberonla veriyoruz kaşık ve enjektörle denedik olmadı doktor 2 günde 2 kez 60 cc mama vermemi söyledi hem sütümü hem mamayı biberonla veriyorum daha sonra gögüsümü tutar mı sizler ne kadar süre sağarak verdiniz sonra normal emdi mi