Benım bebeğim de aynı durumda 3.75 grm doymuştu 3 ayda sadece 400 gr aldı çok uzgunum bu arada emme reddi de yaşadık direndi emmicem dıye vakum yaptım verdim doktora Bi daha gittiğimizde mama takviyesi yapalım dedi aptamil preneno önerdi aldık sevmedi zorla verdim alerji yaptı bu seferde doktorumuz alerji uzmanına gitmemizi önerdi mama vermediğim halde yine oluyor anlayamadım daha yeni yeni memeye geri dönüyor. Ama bebeğim çok mutlu Bi bebek hep guluyor konuşulduğunda tüm dikkaetıyle dinlıyor etrafını sürekli inceliyor oyun halısına koyuyorum çok ılgılı motor gelişimide yerinde hafiften kendini döndürmeye bile başladı. Ayda en az 3 4 cm de uzuyor 3 ayda 60 cm deydi.