Gulfem_1605 benim kizimda 14 aylik evet mizmizladigi zamanlar oluyor ama ben cok yoruyorum galiba hergün disari cikariyorum yürüyoruz kosuyoruz olmadi bisiklete biniyorum arkamda oturuyor etrafi seyrediyor. Kitaplar aldim onlara bakiyoruz beraber evde oyuncaklarla saklambac oynuyoruz öyle öyle geciyor zaman suanda tam cok ilgi bekledikleri zamanlar konusmaya cabaliyorlar algilari cok yüksek.