Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık. İlk günden beri mamayla besleniyor sütüm yok. Anne sütü hiç almadı yani. Ama dört gündür sürekli Her mamadan sonra kaka yapıyor. Önceden günde bir kez yapardı. Mamasını falan değiştirmedim neden oluyor anlamadım. İshal gibi de değil pütürlü kakası arada mukus oluyor biraz. Ama çok değil. Yaşayan var mı. Sonradan böyle bişey gören. İlk günden beri mama veriyorum ama sadece 4 gündür böyle