Minnakseven Kullanan var mıdır? elektrikli salıncak istiyorum ama diğerleri çok pahalı sevmezse elimde kalacak sonuçta.memnun olan var mı kullanıp da
Griwoman7 Minnakseven selam canım ben bebeğim 2 aylıkken almıştım çok işime yaradı kullandım bayağı şimdi 7 aylık artık sık bindirmiyorum hareket etmesi için ama arada bir yine bindiriyorum benim için büyük kolaylık olmuştu
Defnekusunannesi Kullandım sadece 1 ay bebeğim 4 aylıkken aldım sonrasında kalkmaya başladı yatmak istemedi zaten öyle aman aman sallanma olmuyor çok hafif eğer bebeğiniz hızlı sallanmaya alışıksa ve çok hareketliyse almanızı önermem
Minnakseven Defnekusunannesi bebeğim hareketli ama daha 2 aylık öyle biraz oyalansin orda işimi yapayım diye istiyorum ama bilemedim şimdi
Anneyeni Bebek agirlastikca sallayamiyor ya biz 3.5 aylik olduk kullanamiyoruz cok cok yavas ilk zaman iyiydi
Griwoman7 Minnakseven çok hızlı sallanmıyor ağırlık yüklendikçe ama müziği filan olduğu için oyalandırıyor , her bebeğe göre değişkenlik gösterebiliyor kimisi çok seviyor kimisi oynamuyor bile