Asyacl Merhaba çocuğumun 1 aylık kontrolü ve kalça filmi çekimi için doktor arıyorum. Gittiği doktordan memnun olanlar yardımcı olabilir mi? Avcılar hospitalde doktora giden var mı
laktas Asyacl İlhan Hatipoğlu çok iyi bi doktor. 5 tane doktor gezdim gördüm İlhan. Beyden memnun kaldık. Çok güzel inceliyor ve anlatıyor. Tavsiye ederim.