BabyGroot ben 1 aylıktan beri alerjiden şüpheleniyordum bulunduğum ilde alerji uzmanı olmadığı için ve bu pandemi sürecinden dolayı başka ile de gidemediğim için normal çocuk hastalıkları uzmanına gittim ve sürekli yanlış yönlendirildim. 3 tane doktor gördü kızımı 2 si alerjik bebek dedi. Hatta deriden alerji testi bile yaptılar. Yumurta, inek sütü, tavuk eti, domates, fındık, fıstık, ceviz ve glutene alerjisi çıktı. 2. Aydan 4. Aya kadar diyet yaptım ve ağır bi diyet herşey yasak yiyecek bişey bulamıyordum 2 ayda 7 kilo verdim kendimi aşırı sağlıksız hissediyorum. Şu an kızım 4 ay 20 günlük. 4. Aydan sonra ankaraya yolum düştü hacettepe de alerji uzmanına profesör Dr ümit murat Şahiner gittim çok güzel ilgilendi sağolsun. Belirtilerini söyledim kakada mukus, ara ara yeşil kaka, yüzde döküntü, kusma, huzursuzluk, ıkınarak ve gürültülü kaka yapma, hırıltı. Bunların hepsi bebeğin normal gelişim sürecinde yaşayabileceği şeyler dedi hırıltısı geniz akıntısındn dolayı oluyormuş mesela benim kızımda, gürültülü kaka gazı olan her bebekte olurmuş, döküntülerinin fotoğrafını gösterdim kuru ve hassas bir cildi var olabilir dedi. Ona rağmen sende gör için rahat etsin alerji testi yaptı ve hiç bir şey çıkmadı. Önceki alerji testinin sonucunu da gösterdim bu değerler çok düşük sana boşuna diyet yaptırmışlar dedi. Alerji diyebilmemiz ve diyete başlamamız için kakada nokta nokta bile değil bariz kan görmemiz gerekir, bebeğin kilo alımının azalmış olması gelişiminin etkilenmiş gerekir, vücudunda bariz egzamalar olması gerekir, bebeğin beslenmeyi reddetmesi gerekir dedi. Ve bunların hiç biri benim kızımda yoktu çok şükür. Hatta bi de fırça attı alerji bu dönemde moda oldu heryerde alerji alerji diyip duruyorlar insanlarda bundan etkileniyo bazı hekimlerde maalesef bunu kullanıyo dedi ve haklıydı benim gittiğim alerji teşhisi koyan doktor özeldi ve bir teste 300 lira para verdim muayene ücreti de cabası. Ben diyete başlayınca gürültülü kakası ve kusması azalmıştı bunu sordum peki nasıl düzelme oldu alerjisi yoksa diye çünkü sindirim sistemi gelişiyo büyüdükçe düzene giriyo bu aydan sonra artık normale dönecek dedi. Diyet yaparak o yiyecekleri vücudunun tanımasına izin vermiyorsun sen yiyeceksin vücudu onları tanıyacak ki kendi yediği zaman yabancı algılamıycak ve daha büyük tepkiler göstermeyecek dedi. Biraz uzun yazdım ama umarım anlata bilmişimdir. Velhasıl bebeğiniz için endişelenmekte ve kafanızın karışmasında haklısınız çünkü çok fazla bilgi var nette ve burda tabii ki her çocuk aynı değil ama bana söylenenler buydu. Sizde şüpheleriniz varsa tabii ki doktorunuza gidin konuşun anlatın durumunuzu ama eğer alerji derse diyet yap derse vakit kaybetmeden imkanınız varsa bir alerji uzmanına gidin.