Slny Oğlum 9 ayını geçti ve beni aşırı zorluyor çok mızmız hep ağlama halinde diş çıkarma döneminde acaba ondanmı bilmiyorum ama hiçbirşey yapamıyorum hep yanında olcam hep onla ilgilencem öyle bile olsa hep bir ağlama halinde sizde durumlar nasıl
sonsuz17 Slny bizimki alt iki diş çıktı üstteki nerdeyse patliycak çok huysuz hep kucak ağlama modu ne evde ne disarda durmuyor yemiyor tukurmeyi öğrenmiş hepsini tukuruyor emekliyor koltukları tutup kalkıyor öyle adimliyor
kbra2234 Slny sekiz tane diş var biZde ama sanırım yenisi gelecek gece sürekli uyanıyor ve uyumuyor tükendim artık 😢 9 ay21 günlük