Bizde doğduğundan beri sma kullanıyoruz hiç bir sorun yoktu 6. Ayı doldurduk 2 numara ya geçtik ve feci şekilde kabız oldu ne yapacağımızı şaşırdık zeytinyağı vs. Herşeyi denedik ama maalesef doktorumuz da 1 numarayı bir iki ay daha kullanabilirsiniz dedi şimdi öyle yapıyorum ama 1 ay sonra tekrar o mamayı kullanınca yine aynısını yaşamak istemiyorum mama değiştirmek istiyorum fakat içerik olarak sma çok zengin bir mama önerebileceğiniz kabız yapmayan 2 numara mama var mı acaba