Kızlar merhaba. Kızım 13 aylık, azı dişleri çıkıyor ve bu yüzden yemek yemiyor denecek kadar az yiyor. Tek öğünde 3-4 kaşık alıp öğürüyor. Emiyor ama sütüm akşama doğru iyice azalıyor, bu yüzden uyuduktan sonra sık sık uyanıp emmek istiyor. Şimdi instagramda takip ettiğim bir bloggerın bebeğine yaptığı gece maması tarifine denk geldim, bu mamadan sonra deliksiz uyuduğunu da belirtmiş. Mama tarifi şöyle;
3 kaşık mama
1 kaşık kaşık maması
Ve su
Bunları karıştırarak koyu ama akışkan bir mama elde ederek biberonla veriyormuş. Bunu bende uygulamak istiyorum. Kızım muhallebi de yemiyor. Bunu uygulayan veya bunun dışında mama yapıp veren ve bana önermek isteyen var mı? Şimdiden teşekkürler🙏🏻