160720 Merhaba anneler. Bebeğim bugün 20 günlük oldu. Emmesi, uyuması hiçbir problemimiz yok. Kilo alısımız iyi ama sarılık değerimiz bugün 12 çıktı. Pazartesi günü tekrar gideceğiz. Nasıl düşürebilirim sarılıgı tecrübelerinizi paylasırmısınız.
Anneyeni 160720 sarılığın tek cozumu iyi beslemek sık beslemek. Ben sekerli su ve normal su da vermistim
Miraykiz58 160720 bizimki de 11,5tu. Bol bol besleme ve güneş. Bide batıl inanç ama sarı tülbent sermiştim ben beşiğine
Ek-istanbul 160720 yüzünde gözünde sarılık var mı? Benimde aynı durum emiyo yiyo uykucu değil ama sarılık var iyi besliyotum sütüm var ama mama da veriyorum. Daha baktırmadım ama gözlerinde biraz sarılık var sadece ilerliyor mu haftaya gidip baktıracağım
yerlersenietipuf 160720 benimki de 13 e yükselmişti ve uzamıs sarılık tı. Aynı sekilde kilosu uykusu gayet ıyıydı. Biz Bi cay kasıgı sekerli su verdik Bi 10 sn falan da kaynanam güneste tutmustu hangisi iyi geldi bilmiyorum ama sonraki kontrolde 9 bucuga düşmüştü tabi sık sık emzirmeye de ihmal etmemiştim.
160720 Yüzü sarı göz içi sarı. Bu hafta bu değer fazla dedi doktor. Çok moralim bozuldu. Söylediklerinizi de denşycem. İnş. Geriler
Ebru-isil 160720 canım bol besle saat falan tutma dene emdikçe ver.kızımın 16.7 idi zor uyandırıyordum sağıp çay kaşığıyla verdim bol bol bi sonraki kontrolde düştü.Artık ölçmeye gerek kalmadı.Bir de direkt güneş almadan camın önüne koy aydınlık yerde olsun.en son gözlerden geçiyor.
Merveylul 160720 sarılık bebekler de normal bi şey bizimki 4 aylıkkken geçmişti ama Glikoz 6 fosfat testi yaptırın benim bebeğimde bu enzim düşük olduğu için sarılığı uzamıştı
Woody 160720 taşlanmayı göze alarak yazıyorum. Biz birkaç kez mama vermiştik. Teyzem yenidoğan hemşiresi.. Düşmezse biz de hastanede serum veriyoruz, seçim senin dedi. 🙄 Dogru yanlış bilemiyorum tabi