arkadaslar merhaba. 27 gunluk bebegim. Sutumun yaradigini nasil bilebilirim ya da sutun yaramasi daha yagli olmasi icin ne yapabilirim. Humana stil tea, promalt her gun birer tane tuketiyorum. Sutun yagli olmasi icin cekilmis corekotu ve bal karisimini duymustum ondan da bir tatli kasigi aliyorum. Ancak normalde 20 dk olan emme suremiz su an daha da uzuyor ve daha sık uyanıp daha sık emmek istiyor. Bu sefer acaba sutum doyurmuyor mu diyorum cocugu.