Reyyan34 2,5 yaşında kızım var . Bu son zamanlarda çok iştahsız. Biz zorlamiyoruz. Canı isterse yiyor istemezse yemiyor. Annem çok kafasına takıyor. Yemiyo bu çocuk , aç bu çocuk, nasıl rahat ediyosun vs . Yemeyince napalim ağzına zorla mı tikalim diyorum bende. Zamanla düzelir diye bekliyoruz mecbur