Basakcik doğduktan sonra 5.gün kontrolünde bizim doktorumuz doğum kilosuna erişmesi lazım demişti. Bebekler doğduktan sonra biraz kilo veriyolar. Misal 3000gram doğdu 5 gün sonra da 3000 olmalı altında olması doğum kilosuna erişememiş demek ama tehlikeli bir şey değil yenidoğan çabuk kilo alıyor