Ogullarinaasikanne sut fazlaligim var ve inan guzel bisey degil. Emziremiyorum. Emsede gogsu tam kavrayamiyor, sutten ucu icine kaciyor inanilmaz gaz oluyor. Cocuk gazdan uyumuyor. Sagip veriyorum. Cene kasi guclensin sut biraz azalsin gogsum terbiye olsun diye bekliyorum. Bugun emzirdim. Yine kivraniyor yavrum. Tartayim dedim. Ve cok tedirgin oldum.