Prensannesi28 Bebeğimin kalbinde çok küçük bir delik varmış. 38 günlüğüz. Bebeğinde bu durumu yaşayan var mı kendi kendine kapanıyor mu ?
Ssemass Prensannesi28 canim bizde vsd ve pfo vardi 3. Ayda her ikiside kapalıydı eger kucukce sıkma csnıni Allahın izniyle kapanır ben zehir etmistim 3 ayımı kendime
Gokcem_esra Prensannesi28 bizimde 6 mm asd var kalbinde yarin 6 aylık oluyoruz ve ayın 11inde kontrolü var öyle zor geçti ki 3 ay o kapıdan çıkarken kendinden kapanmış cümlesiyle çıkmak için gece gündüz dua ettim umarım öyle olur siizn içinde Allah tüm bebekleri korusun…
Bebekbebek Benim bebeğimde de doğuştan delik vardı ama kapandı küçük delikler genelde kendiliğinden kapanıyor
02022020 Delik olarak yada tam ismini bilmiyorum 1.ay kontrolümüzde üfürüm masum üfürüm var 6 ay sonra gelin demişlerdi bizede
Prensannesi28 Allah razı olsun Teşekkür ederim hepinize 🙏🏻 Doktor önemli değil dedi ama yine de kafama taktım çok