Kumsal-1034 bircocukannesiomom benim kızımda da var hatta bende ve annemde de var bizde doğum lekesi diye düşünüyoruz ailecek😁
irmc bircocukannesiomom benim kızımda da var aynı yerde daha büyük bizim leke doktor doğum lekesi olduğunu söyledi geçmez dedi tedirgin olmanızı gerektirecek bir durum yok yani rahat olabilirsiniz 🙂
obirannee bircocukannesiomom dogum lekesi canim iki cocugumdada oldu. zamanla geciyo 1 yasindan sonra bitnisti benim
Zeytin_cekirdegi bircocukannesiomom doğum lekesi canım aynısı benim oğlumun ensesinde de var doktor doğum lekesi ddedi
bizimgofret Benim bebeğimde de var açıkçası hiç üstünde durmadım. Leylek ısırığı tarzi bir doğum lekesidir diye düşündüm.
Kumsal-1034 bircocukannesiomom gönlün o yönde olsun canım doktor gördü kötü bişey olsa söylerdi mutlaka 😊 analı kızlı genetiklik kazanmışız biz 😆
bircocukannesiomom Kumsal-1034 benim kolumda yuvarlak saat büyüklüğünde doğum lekesi. Resmen doğum lekemin hastasıyım çok beğeniyorum tövbestagfullah 😂😂😂😂😂
Tbmtnrmk Aynı lekeden bizde de var. Ben üzerinde hiç durmadım. Kızım 9 aylık hala duruyor. Benim kendi belimde de ona benzer bir iz var. Kızımın belinde de aynı iz olunca ensesinde olanı önemsemedim. Bence siz de korkmayın 😇