AsilAlsancak Arkadaşlar dun doğum yaptim sutum çok az göğüslerim yumuşacık sut olmasi icin napmam gerek?
Anana AsilAlsancak Merhaba, sütünüzün az olması çok normal ilk 3-4 gün zaten midesi küçücük bebeğinizin. Sakın stres yapmayın, stres en büyük düşman. Ancak bol bol emzirin, emzirdikçe artacak sütünüz. Güle güle büyütün bebeğinizi🙏🏻
Kerem1806 Bol bol sıvı tüket ve uyumaya çalış birde pompa aldıysan eğer bebek uyuduğunda sütünü sağabilirsin gitgide artacaktır bebeğiniz hayırlı olsun🙏🏼