mervedms61 1 yaşında kızım nezle oldu sol gözü akiyor kizardi ve şişti. Sol tarafı tikalidir diye serum fizyolijik yaptim burnuna. Burnu sürekli akiyor zaten. Biri dedi ki anne sütü damlat burnuna ve gözüne. Yapan var mi?
Deletedmom328 mervedms61 ya doktorlar anne sütünün besleyici özelliği olduğunu söylüyorlar , anne sütü mucizevi bir şey o kabul ama her şeyde de kullanılmaz ki bacım özellikle gözdeki iltihap vs durumunu daha da besliyormuş , doktorumuz öyle demişti
Deletedmom348 mervedms61 Bize kesinlikle yapma demişti çapaklanma da. Ben zaten yapmazdım ama yanımızdaki arkadaşım sormuştu doktor çok kızmıştı