Emelimsi kizlar bebegimin burnu tikali, serum fizyolojigi nasil kullanacagim her bir burnuna 2,3 damla siksam yeterli olur mu?
ikikizceanasi Emelimsi ben günde 5 yada 6 kere bir damla damlatıyorum zaten burunları minicik yeterli dedi doktorum
Kuzum Emelimsi yan yatırıyorum çeyreğini bi burna diğer çeyreğini diğer burna sıkıyorum yani yarısı bitiyor sonra aspiratörle çekiyorum
Emelimsi ikikizceanasi her iki burnunu da damlatiyorsunuz degil mi? Bir de uyurken damlatabilir miyim acaba ?
NaimeYilmaz Emelimsi uyurken damlatırsanız aglayaraj kalkacaktır dahada asabş olablr uyanıkken damlatn bnce damlatıncada burnunu azıcık sıkın dısarı cıkmasın dıe bı kac damla yeterlı her sefernde cekmeyn sadece onu duzenlı damlatmak bile tedavı oluyor