Soranne Ruyamm bizim de kan degerimiz çok düşük ama şurubu ağır gelir dedi doktor damla sayısını arttırdı
tuduss ayselaren sidefer için eczacı bitkisel dişi karartmaz demişti ama dilde kararma mı yaptı?? Bitkisel olması sebebiyle onu almayı düşünüyorum. Sanırım Bitkisel vs farketmeksizin her kan damlası verilme sonrası ağız temizliği yapılması gerekiyor. Sağlık ocağının verdiği vegaferon u ilk vermiştim mama yedikten sonra kan pıhtısı gibi kustu. Hemşire mamaya karıştırıp ver dedi 1,5 ay öyle kullandım. Ama son 3 haftadır vücudunda kırmızı döküntüler çıkıyor sinek ısırığı gibi. Alerji durumuna karşı 2 haftadır vermiyorum demir ama şimdi yine türedi. Yani vegaferon değilmiş dokunan bu durumda ne alerjisidir bu başına gelen var mı? [url=https://hizliresim.com/bXXB6r][img]https://i.hizliresim.com/bXXB6r.jpg[/img]/url
Nisan20 Vegaferon kullanan var mi? Saglik ocaginda verdiler 2 hafta once fakat hala cesaret edip kullanamadim. Kabizlik yapabilir falan dediler. Bir de icinde parapen olmasi da beni endiselendirdi. Bu damla yerine baska damla kullanam tavsiye eden var mi?
NagihaninOykusu merveoyku_909420 anlamıyorum neye göre veriyolar zaten blogda da 6. Aya kadar bu vitamini anne sütünden aldığı yazıyor 🤦
Emir_nur Merveg1 ay çok teşekkür ederim🙏🏻 Ben de yarın başka bir doktora götürücem. Eğer reçetesiz alınabiliyorsa da kendim alıcaö
Merveg1 Emir_nur ben trendyoldan almistim. Eczanede pahali oluyor trendyol hepsiburada hepsini bakip karsilastirin. Tabi eczaneye de sorun ayni fiyatsa bir ihtimal direk alirsiniz :)
Olich Nhlkrt 2.aydan itibaren kullanıyoruz ve doktorumuza göre 6 ay düzenli kullanmadan bir şey söylemek zor. Fakat oğlumun eskisi kadar ellerinin ayaklarının soğuk olmadığını söyleyebilirim (daha önce de belirtmiştim bu aşırıydı normalin üstündeydi ondan şüphelenmiştim)
Emir_nur NagihaninOykusu ben de 10,5 aylık bebeğimi götürdüm ve doktor genelde bebeklere 4 aylıkken başlattığını ve bizim neden başlamadığımızı sordu. Şivenin düzenli olarak gittiğim doktor ise; test dahi yapmadı. Doktorlar arası da sanırım epey yaklaşım farkı var bu konuda. Ben de eczaneden alıp kendim başladım. Hayırlısı artık
ataninannesii Miran11 yazali cok olmuş ama insallah duzelmistir.acaba ne kadar eksikti bebeginiz de deger olarak? bizim de eksik de merak ettim o yüzden.
Nazli_07 Tubasubasi O ilacı sakın verme ben kızıma verdim mahvoldu sancidan kabızlıktan çöpe attım.Bu ilaç piyasada yasaklanmıştı niye yine çocuklarımıza veriyorlar anlamadım sende çöpe bence başka ilaç al