Arifeeee Kızlar doğumdan sonra çok göbeğim kalmadı. Kilo olarak da 5 kilom kaldı ama karnımın görüntüsü canımı sıkıyor. Çatlat zaten var o değil de kırışık var bir de buruş buruş. Sizde de oldu mu olduysa bir çözüm bulabildiniz mi?
[silindi] Arifeeee doğum yapalı ne kadar oldu. Bende de ilk 3 ay o kötü görüntü vardı giderek hafifledi şu an 8 ay oldu baya baya toparladı. Tabiki eski haline dönmedi ama ilk başlarda baktıgım daki gibi kötü değil
Arifeeee [silindi] 5 ay oldu nerdeyse. Aslında ben fark ettim ilk zamanlardaki gibi değil ama yine kırışık
Arifeeee [silindi] İnşallah toparlar. Sezaryen olmak zorunda kaldim o kesi de canımı sıkıyor ama iyi ki bebeğim var 😍 sağolun teşekkür ederim ☺️