MerveSinan Kızlar dogum kontrol hapı kullanmiyordum.Kullanmak istiyorum.Ama adetin 7. Günümdeyim baslasam bisey olur mu ? Birde emziriyorum ne onerirsiniz? Sizler ne kullaniyorsunuz? Cevaplayan arkadaslarıma tesekkür ediyorum simdiden 😘
Kayraninanesi Desirret kullanıyorum ben doktor bana adetliyken de kullan demişti 1 ay oldu kullanalı 1 ayda üç defa regl oldum ondan mıdır bilmiyorum ama