PonciKom hayir ondan bahsetmiyorum ozamanlar cok konusuldu hatta gecen kadinin biri bile dedi kadina sordular sizin dediginiz gibi yok hic bir sekilde oyle birsey bilmiyoruz ptt getirdi dedi. Benim en yakin arkadasim kari koca aldilar hic oyle bir durumlari yok asker esi falan gibi yani dediginiz gibi hatta kocasi calisiyorken ona bile verdiler karisinada verdiler simdi 2.yide alacaklar hatta bekliyorlar ve ikiside suan calisiyor evlerine aylik giren para 6 bin rahat vardir. Isveren ne zaman iscisini dusunduki benim esim madende calisiyordu tam kendimizi toplayacagiz derken ucretsize cikardi herkes batti ve isveren cikarirken size para vericez dediler sonra para falan vermediler 1 kurus bile hatta daha kestiler ve 3 ayin sonun geri cagirmadilar ve esim sehir degistirerek baska yere calismaya gitti benide anneme birakti cunku kiramizi bile veremedik kac aylar biriktii suan esim baska sehirde ben baska sehirde annemleyim. Babam deseniz ucretsiz diye gonderdiler ve sonra isten cikardilar tamamen adam kac aydir issiz kurus geleni yok emeklide degil yastan 2 yil bekliyor emekliligine ve 55 yasinda bir kardesjm var okuyan 9 yasinda eve ekmek alacak paralari bile yoktu daha dun yeni is icin istanbula calismaya gitti 55 yasindaki adam sadece aylik. Aldigi issizlik parasi vardi onlada kim gecinir verdikleri 1200 demem oki cokk kisi aldii cokk sosyal yardimdan pandemimden cok haksizlik oldu ve hepsine gozumle yanimdaki arkadaslarimdan duyduklarimlada biliyorum malesef ki🤦♀️