Alparslanmirzabyrm 45 günlük 4.200 kg bebeğim var ölçeğini ne kadar vermeliyim eczane 0.5 ml verin sabah deneyin işe yaramazsa akşam bi 0.5 daha verin demiş arkadaşımın bebeği çok gazlıydı doktor ona 5 ml yani bi şırınga ver demiş kafam karıştı
Efekusunannesi Bnmde bebeğim kolik bebek ilk doğdunda 2.5 ml veriyodum şimdi iki aylık 5ml veriyorum cnm çok gazlı bebeklere 5 ml veriliyomuş doktorumds öyle demişti sonradan 🙁
Alparslanmirzabyrm Efekusunannesi aşırı gazlı değil ama her sabah 5 6 kalkıyoruz ve nerdeyse 2 3 saat ıkınıyor sürekli biraz biraz gaz atıyor rahatlıyor
Alparslanmirzabyrm Kayraninanesi işe yarıyor mu peki az gazlı mı bebişiniz ben bi biogaia da Kullanıyorum
Kayraninanesi Yani daha önce damlasını kullanıyordum o pek işe yaramadı şuruptan daha iyi sonuç aldık Alparslanmirzabyrm
Efekusunannesi Alparslanmirzabyrm surubu daha etkılı bnm bebeğimi rahstlattı bide bnm bebeğimde laktoz hassasiyeti varmış doktor onun içinde bir laktaz enzimi damlası verdi oda iyi oldu yoksa bir aydan sonra gaz daha kötu oluyo biz ağlama krizlerinden hergun acıle gidiyoduk birhaftadır anca biraz azaldı daha 2 bucuk aylık bebeğim
Alparslanmirzabyrm Efekusunannesi allaha şükür o kadar kötü değil bizim ki az ağlıyor gazı tam atamıyor çünküü yukardan değil aşağıdan gaz çıkartabiliyor yeterli gelmiyo sabah erkenn saatlerden bu saatlere kadar biraz zorluyor sonra Hafifliyor
Glsmblm3 Canım benim bebeğim kolik aşırı gazlı 5 ml ver dedi doktor günde 5 kez bide sab simpleks ver dedi 4 kez 15 er damla biogaia var bağışıklık sitemi için bide relaktaz var elimde alerjisi için