Kızlar dün bir anda ağrımaya başladı ve bugün genital bölgem de baya bir şişlik oluştu. Bir tarafı baya şiş çok ağrıyor dayanılmayacak kadar. İltihabını sıktım ağlaya ağlaya ama hala var sanırım çok fazla şiş. 20 gün önce Doğum yaptım sezaryenle. ped kullanmadım uzun süre şimdi o mu yaptı acaba. Başına gelen var mı ?🙁