Gunayotbasi61 Bizde 5 aya giriyoruz birkaç gün sonra. Bıngıldak çökmesi yaşadık sıvı kaybından. Oyun halısı aldım büyük bugün bir tane. Onunla vakit geçiriyor şuan.Gün içerisinde zeka kartları ile vakit geçiriyoruz.Masal okuyorum.Su ile temas etmesini sağlıyorum.Şarkılar söylüyorum.Yüzüme dokunduruyorum. Aynada bende onun yüzüne dokunuyorum.Kendi yaptığım elimle hayvan taklitleri var. Doğaçlama gidiyoruz🌺Sizin günleriniz nasıl geçiyor canım☺️