Kızlar merhaba
kuzenimin oğlu 14 aylık. Bugün fenalaşıyor ve hastaneye götürüyorlar. Bağırsak düğünlenmesi demiş ve acil ameliyata alınacak ama şuan baygın olduğu için ayılmasını bekliyorlar narkoz vermek için. Nolur dua edin. Birde bu durumu yaşayan var mı ? Doktor doğuştan demiş.