Bllmn Merhabalar, 4,5 aylık bebeğimin dişleri çıkıyor da ağrısını azaltmak için diş jellerinden aldım. Ama 6 aydan önce kullanılır mı acaba? İçinde nişasta falan varmış acaba alerjisi var mıdır
Atychn Bllmn benımde bebegım4 ay 7 günlük dişinin ucu beyazlamıs doktora sordum jel verdım agrısı vardı hiç bişi olmadı cnm
bidunyamutluluk Bllmn tetagil diş granulu tavsiye ederim canım tamamen bitkisel ve jellere göre daha uzun süre rahatlama sagliyo
Bgmbgmbgm Bllmn benim doktor jel kesinlikle önermiyorum içindeki maddelerden dolayı demişti..🤷🏼♀️ bizimki de çıldırıyor ben parmağımla fırçalar gibi yapıyorum çok rahatlıyor
Bllmn bidunyamutluluk evet ben de tetagil aldm ama vermedim henüz erken mi acaba dedm. Teşekkür ederiiim🤗