Zeyzeyyyyy Bebeğim içini rahatlatayim. Benim kızımla 45 günlük iken uçağa bindik (tek başımıza üstelik) . Çok şükür sıkıntı çıkmadı. Tek yapacağın şey bebeğini iniş ve kalkışlarda emzirmek’ mama veriyorsan mama ver. Maksat emmesi. Ben genzine kaçar diye korktuğum için emzik verdim. Bu kadar. 🎉🥰nasıl? Daha iyi misin?