Arkadaşlar 7 aylık bebişi olan anneler bakabilir mi?
Kızım dün 7 ayını doldurdu günlük beslenmesi şu şekilde
Sabah 9 10 gibi; yumurta sarısı labne peynir bebe bisküvisi yapıp yediriyorum
Öğlen 3 4 gibi; hergün mutlaka ev yapımı yoğurt ve içine herhangi meyve çoğunlukla muz karıştırıyorum. Bazende meyve püreleri yapıyorum bi kaç meyveyi buharda pişirip irmikle birleştiriyorum.
Hergün olmasa da akşam 7 gibi sebze çorbası yapıyorum ama bu bazen öğlen menüsüne kayıyor yoğurt meyve püresi vermiyorum bi bunu veriyorum gün içinde.
Gece 10 buçukta da gece maması yapıyorum her gece yapıyorum. Aralarda da sürekli emiyor zaten her uykuya geçişte uykudan kalktığında. Ama benim kızım ben ne zaman bişeyler yesem hala yemek istiyor tabağıma uzanıp istiyor. Öğünleri yeterli bana göre yani günde 3 öğün yiyor çoğunlukla bazen aç olduğunu hissettiğimde 4 oluyor. Ve artık sabah kahvaltısı değiştirmek istiyorum yaptığınız tarifleri verebilir misiniz. Bu arada altta 2 dişi var ve pütürlü yiyor çiğnemeyi öğrendi hoşuna gidiyor çiğnemek. Şimdiden yazanlara teşekkür ederim 🤗🥰