Prensannesi22 bana da çok dediler hatta dr bile dedi emmezse sütün kesilir diye ama 15.5 aylık kesilmedi kesileceği varsa emen bebek olsa da kesilir bence sağınca kesilir denme sebebi düzenli sağım yapılmaması çünkü insanlar sağmaya üşeniyor bir de bebekle ilgilenirken sağmak zor oluyor ben çok çabaladım ama sürekli sağdım anneme gittim yada o bana geldi allahtan yoksa aksardı sağmam geceleri bile kalktım sağdım benim sıkıntım da çok süt olmasıydı o da sanırım sağdıkça arttı çıkılmaz bir hal aldı sütün fazlası az olmasından daha beter gerçekten sızıdan duramıyorum sağdım döktüm hep dolaplarda yer kalmadı olumlu düşünün moral çok önemli süt için