Irem-7536 çıkmıyorsa yapıcak bişi yok. lütfen kendini üzme. Ben doğduğu günden beri sağarak veriyorum. Oğlum 10buçuk aylık , bir görsen o kadar tatlı ki 🙈❤️Ama emziremedim . Silikon uç kullandım , her emzirme pozisyonunu denedim olmadı. Gecesi gündüzü sağmaya başladım. Doğduğundan beri beni kabul etmedi üzüntüsü bir yana , sütüm yeter mi kesilir mi endişesi yaşadım.Allaha çok şükür 10buçuk aylık hala sürüm geliyor. Ciddi azalma var 4saatte 150cc ancak geliyor fakat ek gıda filan bir şekilde doyurmaya çalışıyorum. Bütün günün yorgunluğu, sütüm yeticekmi endişesi,gece 10dk da bir uyanmasından kaynaklı uykusuz kalmamla giderek azaldı sütüm. Hala her ne kadar içimde kabul etmeyişinin üzüntüsünü yaşıyor olsamda süt verebilmiş olmanın mutluluğu da var. 20cc çıksa yine ver. Hiç çıkmıyorsa hepsinin çaresi var. Önemli olan sensin♥️Sen iyi hisseder iyi uyur iyi olursan bebeğinde okadar iyi olur. Ben bunları söylüyorum falat hala içimde yetebilecek miyim endişesi yaşıyorum. Seni anlıyorum ben başaramıyorum sen kendini üzme🙏♥️Yeterki iyi ol,herşey hallolur.