Herkese merhaba 4 aylık bebegim var bugunlerde biraz stresliydim ve sütümde ciddi sekilde azalma oldu, bebegim açlıktan agliyor resmen mama yapıyorum onu da icmiyor sabahtan beri sadece 1 çisli bez cikti, sizler de boyle seyler yasadiniz mi, lutfen deneyimlerinizi paylasin ne yapabilirim