Selam kizlar iki gün önce ateşli mastıt oldum iki gün ateşim ağrım devam etti bugün o gugusumden süt gelmiyor zar zor geliyor öteki göğüsumden ise çok az geliyor emzirirken bı sızlama olur sonradan süt daha çok gelir ya ne kadar emzirsemde sagsamda olmuyor başına gelen varmı nasıl düzeldi ne yapmam gerekiyor lütfen yardım edin