Zeyneppp95 Bebegim Çok fazla gaz sancisi çekiyor gaz damlası kullanıyoruz işe yaramıyor ne yapmalıyım
Mom299 Zeyneppp95 Ya benim bebegim dede var canım ama ıkınmalı hep sancıları kaka sorunumuzda var bide yapamıyo kakasını ıkınıyo sürekli seninde ölemi sadece aglamaklımı yoksa gaz sancısı 😕😔
Burcem Zeyneppp95 ben nurse harveys kullanıyorum doğumundan beri 2 aylık olduk şükür sancılarımız geçti değiştir istersen damlayı her çocukta aynı etki etmiyor maalesef deneyerek buluyoruz