Anneler merhaba 3 aylıkken 6.200 gr 60 cm di. Bugün de asımız ve kontrolümüz vardı 4 ay 6 günlük olduk. ası yaparken sağlık ocagı tarttı 6.980 geldi 6.900 diyelim dedi. 65 cm de boyu geldi az almıs annesi 50 gr kadar beslenmene dikkat et dedi Eylül 7 de gel bakalım olmazsa ek gıdaya geceriz dedi. cok moralim bozuldu. hastaneye geldik 7.150 gr 65 cm geldi annesi gelişimi cok güzel maşallah motor gelişimide öyle sadece anne sütüne devam dedi kime inanıcam ben şimdi anlamadım ? fark normal mi ? evde tarttıgımdada 7.200 geliyordu neye kime inanıcam şimdi anlamadım 🤦