Kizlar bebeğim 3.400 doğdu . Neyse bugün 3. Ay kontrolüne gittik 5.700 olmus. Sadece 500gram almış :/ sadece anne sütü içiyor ve sutumde iyi geliyor. Ama kendisi 2 saatte 1 emiyor ve 5 dakika. Napican bilmiyorum yaaa .başına gelen var mı. Hemşire mamaya gerek yok şuan için dedi :/