8aylik ikizlerim var ve ek gida cok stresli. Dis cikarma donemleri basladi ve hicbir sey yemek istemiyolar meyve bile. Zaten puturlu yemek istemiyorlardi simdi pure bile birkac kasik yiyolar. 3ogun sofraya oturtuyorum bizimle ama asla yemekle ilgili degiller. Birkac kasik en fazla yiyolar. Kiyaslamiyorum ama 8aylik bebegin artik taneli yemesi lazim ama bizimkiler asla yiyemiyor. Blw yapamiyorum cunku panik atagim var ve iki bebekle blw yaparken sakin kalamam. Nasil bir yol izlicem ben😬 nasil taneli yemeye,cignemeye alistiricam? Tecrubeli anneler fikirleriniz nelerdir?