Ipekbocegi bununla ilgili bende post açmıştım meme emip mamayı almıyor diye:) atak dönemiymiş doktor bana dediki besleme saatlerinin sürelerini biraz uzat acıkınca mutlaka yiyecek başka şansı yok:) endişe etme düzeliyor bizaman sonra
Gerçi benmki hala mamayı sevmiyor ama azda olsa vermeye çalışıyorum