Nzlcnn 40ımiz cıktı normal doğum yaptım dikişim de vardı. Kanamam kesilmişti ama dun aksamdan beri kanamam geliyor. Bilgisi olan yada başına gelen var mi
Songulkaya Nzlcnn Bende 40im çıktığı gün karin agrim vardi ve biraz yoğun kanamam olmustu sanirim adet oldum. 3 gun surdu 1 hafta olmadim simdi yine arada ufak ufak akınti şeklinde kan geliyor. Bi turlu anlam veremedim boyle duzensizlikler normal mi acaba 🙄
YLDRM5353 Nzlcnn Kiminin 40ı bittikten hemen sonra olurmuş ya adet. Bende öyle olmuştum. Dikşlernizi zorlamadysanz bence bişy olmamıştır. Büyük ihtimal adet görüyosunuz sizde
Nzlcnn Songulkaya ben daha adet mi oldum onu bile anlayamadim ki eşim de gidelim hastaneye istersen diyor ama muayneden korkuyorum 🙄