CemileF canım bizde 2.ay aşısını geç yaptırdık Corona olduğumuz için ebemiz arada 20 kusur gün fark olacak dedi faakat kendi doktorumu aradım olur mu öyle şey ebe hanım yanlış hatırlamış hemen yapılabilir ilk dozu dedi 3 ay 3 günlükken kendim aldım verdim karantina da olduğumuz için istersen doktoruna danış . Bu arada 3.5 aylıkken de olabilir ama ebelerimiz yoğunluktan dolayı yeni güncel kongrelere gidemiyor doktorlarımız sık sık gidiyor ve şık şık prosedür değişiyor