Merhaba hanimlar ben 39+3 haftaligim bugun kontrole gittigimde doktorum bebegin basinin normal dogum icin olmasi gereken pozisyonda olmadigini normal dogumun zor olacagini, al tarafimin parcalanacagini, tum sancilari cekip sonra sezeryana donebilcegimi felan filan dedi moralim cok bozuldu normal dogum istiyordum boyle bi durum yasayan oldumu aranizda lütfen yardimci olun