AselMeva Mervekrblt 2 aylıktan beri kullanıyoruz 4 aylığız hala seviyor benim kurtarıcım cnm çook memnunum 👍🏻
Elifesma Evet titresim ve sallnmasını kullanmıyorz ama onda vakit geçirmeyi ve tualetini yapmayı çok seviyo kızım 😍
AsilDorukAnnesi Önce yalnızca titreşimli olandan almıştım sevmedi bebeğim koyduğum an çığlık atıyodu. Şimdi bondigo sallanan kullanıyorum memnunum çok vakit geçirmese de zaman zaman kurtarıcım oluyo
AsilDorukAnnesi Mervekrblt evet şuan onu kullanıyorum pille çalışan. Usb kablosuylada çalıştırabiliyosunuz
AsilDorukAnnesi Mervekrblt 1 ay oluyo sanırım 300 tlye falan almıştım. Diğerine boşuna para verdim yinede siz bilirsiniz