Doğduğundan beri geceleri sürekli uyanan bi bebekti 20 aylık olduk hala gece uyanır süt içer artık bende yoruldum gece süt içtiği için gün içerisinde fazla yemek yemiyor kahvaltı hıc yapmıyor nasıl kesicem gece beslenmesini bilgisi olan yardımcı olabilirmi süt vermediğim zamanlar imkanı yok uyumuyor ve çok ağlıyor alışkanlık etti artık süt yerine su veriyorum onuda istemiyor 🤦♀️🙄