Kızım 7 buçuk aylık. Aşırı derecede meme bağımlısı aç tok fark etmez hep emmek ister gece saat başı uyanır emer. 6 aylık olduktan sonra ek gıdaya geçtik ve ek gıdayla da arası maşallah çok iyi. Ne versem yiyor şimdiye kadar sevmediği yemediği olmadı sürekli bişeyler versem yemek ister. Sürekli ek gıda haricinde meyvesi yoğurdu maşallah çok iştahlı. Kendimize yaptığım yemeklerden suyuna ekmek banıyorum bayılarak yiyo sürekli istiyo yanında bişey yiyemiyoruz ağzımıza bakarak ağlıyo vermemiz için. Huysuzken veya dışardayken eline bişey vererek oyalanıyo falan. Evet iştahlı bebek maşallah ama mesela kilosu da az az alıyo bu kadar yemeye. Bu kadar iştahlı olması hem sürekli emip hem sürekli bişeyler yemesi hemde kilosunu 200-300 gr arasında alması normal mi ? Gülsem mi ağlasam mı bilemediğim bi durumdayım 😂👼🏻🤓